Posts tonen met het label NYC Colorwheel. Alle posts tonen
Posts tonen met het label NYC Colorwheel. Alle posts tonen
donderdag 31 mei 2012
Win een NYC pakketje!
NYC is een merk wat een tijd geleden zijn intro maakte in Kruidvat. Het merk was toen nieuw en erg geliefd, maar naar mate de nieuwigheid er weer af is, werd het naar mijn mening toch veel minder gekocht dan bijvoorbeeld budgetmerken Essence of Catrice. Ik vind dat onterecht, want ook NYC heeft ook hele fijne merken in het assortiment zitten. Eén van mijn favoriete blushes - de colorwheel in Pink Cheek Glow valt ook te winnen in dit pakket. Eerder heb ik deze facepowder/blush al gereviewd. Daarnaast vind ik de lakjes van NYC ook erg fijn! Doe snel mee!
dinsdag 1 mei 2012
Favorieten van de maand april
De maand april - de maand waarin ik 24 werd - is alweer ten einde gekomen. Wij gaan hopelijk een mooiere tijd tegemoet met het weer. In mei kan het wel eens erg warm worden. Laat het mooie weer maar komen. Ik heb zin om mijn birkenstocks aan mijn voeten te hebben en een leuk - fleurig zomerjurkje uit de kast te trekken. Veel frisse kleurtjes komen jullie al tegen in mijn favorieten van de maand april.
zaterdag 21 april 2012
NYC - Colorwheel in Pink Cheek Glow
Tijdens de 1+1 actie van Kruidvat van vorige week kocht ik deze NYC Color Wheel in Pink Cheek Glow. Ik had deze blush al vaker zien liggen, maar ik vond het voor de prijs van 4.99€ net weer even te prijzig om gewoon mee te nemen. Toen ik in mijn mail het bericht ontving van Kruidvat dat er vrijdag 13 en zaterdag 14 april een actie was wist ik eigenlijk niet wat ik moest kopen - ik heb toch genoeg make up? Toch kon ik het niet laten om ook even een kijkje te gaan nemen bij Kruidvat en toen wist ik weer dat ik deze blush graag wilde hebben en besloot ik hem dus met 50% korting mee te nemen.
Abonneren op:
Posts (Atom)
Zoeken op Diva of Geneva
Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.
Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.
Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.