zondag 27 mei 2012

postheadericon Problemen met de telling van de comments

Helaas zoals jullie het gezien hebben worden mijn comments niet goed geteld op de hoofdpagina. Wanneer je op het artikel klikt zie je wel degelijk dat er comments worden geplaatst. Het systeem van Blogger pakt op één of andere manier niet meer de comments via Disqus op. Ik hoop dat het snel word verholpen, want ik vind het erg vervelend. Ook laten jullie hierdoor veel minder comments achter dat blijkt uit de comments van de afgelopen dagen. Het artikel wordt wel veel bekeken, maar de comments zijn duidelijk minder. Mijn excuses hiervoor.

1 comments:

Nicole zei

heb er zelf ook last van op mijn blog helaas..
hop dat het snel weer opgelost is!


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights