dinsdag 8 mei 2012

postheadericon Geshopt: New earrings

 Ik loop zo af en toe eens de Primark binnen. Het is niet mijn favoriete winkel en dat zal het ook nooit worden. Ik vind het wel heerlijk als ik een dagje vrij ben, om om 9 uur al in de Primark te snuffelen. Ik kan slecht tegen drukte in de winkels. Primark in Zaandam is om 3 uur op zaterdagmiddag echt een hel en ik ontwijk dan ook het liefst op zaterdag het winkelgebied in Zaandam. Voornamelijk ga ik naar de Primark voor de accessoires. Ik kwam weer eens leuke oorbellen daar tegen en deze wilde ik even met jullie delen.
Grote oorbellen die ik draag ik erg graag in het weekend. Ik kan ze namelijk doordeweeks niet dragen op mijn werk, omdat de baby's het erg leuk vinden om er aan te gaan trekken. Naar mijn werk draag ik vaak knopjes. Deze oorbellen zijn mij echt op het lijf geschreven. Ik vind veren in sieraden nog steeds erg leuk, of het nou een trend is of niet/



 Mijn oorbellen heb ik gematcht met mijn lipstick MAC Vega volt, een knaloranje lipstick. De oorbellen waren maar 3€, dus zeker een koopje. Ik weet wel zeker dat ik deze vaak ga dragen.

Draag je graag oorbellen?

17 comments:

Sanne zei

Wat een leuke oorbellen! :D xxx

xAnnemiekk zei

Love them! 

Lin van T zei

Ze staan je goed :) En ook leuk dat je lipstick er perfect bij past <3

Miriam zei

Staat je goed, kan je echt wel hebben oorbellen van die grootte. En matching met je lippenstift!

Gerrianne zei

Wat een super oorbellen! De kleur staat je vooral heel goed bij je blonde haar! :-)

Stefanie zei

Leuk! Ik heb net ook een paar verenoorbellen besteld bij H&M! :)

Ilovebeauty89 zei

Ik vind het erg mooie oorbellen! Ik draag best vaak oorbellen! Ik vind het een look afmaken!

Laralaurentia zei

Erg leuk, oranje staat je ook zeker goed. Ik draag bijna nooit meer oorbellen, toch maar weer eens wat vaker doen. 

Pippi zei

Ze staan je erg goed. Af en toe koop ik weleens oorbellen- van tuttige parelknopjes tot ware kunstwerken. Maar het past niet bij me, helaas. Wel fijn voor de basissschoolmeiden die al mijn afdankertjes krijgen:)

Nicole zei

die lipstick staat je zo mooi!
leuke oorbellen ook :) ben een keer bij primark geweest, maar idd veel en veel te druk! helaas woon ik niet echt in de buurt dus kan ik niet op momenten dat het wel rustig is zoals 's ochtends vroeg.

Sarah Diiamonds zei

Ze zijn echt prachtig! 

Fleur zei

oh deze zijn inderdaad echt gaaf zeg!

Ik draag iedere dag oorbellen, ik heb 2 oorbel gaatjes.
In mijn bovenste 2 draag ik meestal knopjes en in de onderste 2 ringen groot/klein of leuke hangers.
Het ligt er op dat moment aan waar ik zin in heb!

Liefs,
Fleur

Nyria zei

Die zijn leuk. Ze passen ook goed bij je.
Liefs, xxx

Pippi zei

Ze staan je erg goed. Af en toe koop ik weleens oorbellen- van tuttige parelknopjes tot ware kunstwerken. Maar het past niet bij me, helaas. Wel fijn voor de basissschoolmeiden die al mijn afdankertjes krijgen:)

Steffie zei

super mooi!

Mariel zei

Leuke oorbellen! Ik heb zoiets van de claire's met zwarte veren en blauwe steentjes :)

Evelien zei

Wat een leuke oorbellen, staan je supermooi :D


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights