maandag 5 maart 2012

postheadericon Catrice Unbeleaf’able blush en Be pool nagellak uit de Nymphelia collectie

De Nymphelia collectie ligt alweer een tijd in de schappen, alleen bij mij in de buurt ligt deze nog maar een paar dagen in de schappen. Gelukkig heb ik wel het één en ander kunnen scoren, veel was ook alweer weg, maar de producten die ik heel graag wilde hebben heb ik gelukkig kunnen aanschaffen. Kruidvat loopt in Zaandam erg achter, want de schapvernieuwing van Essence en Catrice is nog steeds niet in de winkels te vinden. 

Catrice omschrijft de Nymphelia collectie als volgt: Zacht en vrouwelijk en toch sterk en sensueel - dit is de perfecte omschrijving voor de wereld van de nimfen. Een mysterieuze wereld die zweeft tussen de natuur en mystiek - beeldschone godinnen die de krachten van de natuur belichamen. Dit komt tot uiting in het kleurenschema van de Limited Edition "Nymphelia" by CATRICE. Warm rood, oranje en bruintinten uit het bos worden gecombineerd met groen- en nudetinten die de lente tot leven brengen van half februari t/m half maart 2012. Deze natuurlijke, moderne en sensuele make-upcollectie is geïnspireerd op de internationale catwalks waar elegante maar ook sterke vrouwen te zien zijn. Nymphelia - mystiek en mythisch.
Baked blushes en baked oogschaduws daar heb ik echt een groot zwak voor. Producten die er mooi uitzien belanden dan ook vaak in mijn (digitale) winkelmandje. De  Unbeleaf'able blush in Dancing Nymphs zag er op de persfoto's al mooi uit. Ik had eerst het idee dat deze blush erg zou lijken op MAC Pressed Amber  uit de Semi Precious collectie. De Umbeleaf'able blush van Catrice is ook wel van een zelfde soort bruin tint, maar er zijn ook rood-tinten en shimmers in te vinden. Pressed Amber is toch meer een natuurlijk bruine kleur, die nog steeds tot mijn grote favorieten behoort.
De gemarmerde Baked Powder Blush geeft de huid een natuurlijke en frisse uitstraling dankzij de combinatie van drie warme tinten - rood, oranje en nude. Het resultaat: een frisse en stralende teint.
 
De blush bevat een mooie shimmer en de rood- en bruintinten zijn erg goed aanwezig in de blush. Ik vind deze blush erg prettig aanbrengen. Niet te creamy of te korrelig, maar gewoon van een prima structuur, die goed aanvoelt op je wangen. Ik ben er erg blij mee! Van mij mag Catrice veel van dit soort blushes gaan maken en dan graag in het vaste assortiment opnemen.

Be pool is een prachtige donkergroene lak, die ik nog niet in mijn stash had zitten. Ik ben erg blij met dit crèmelakje. Als je deze nagellak ook hebt, dan is het verstandig om een base-coat te gebruiken onder deze nagellak, aangezien deze donkere kleur erg in je nagels gaat trekken. Ik zelf gebruik onder iedere lak een base-coat, omdat het je nagels aanzienlijk beschermd tegen de lak.
Ik vind de Nympelia collectie van Catrice een mooie collectie. De nagellakjes hebben mooie kleuren, maar ik vind de kleuren niet allemaal vernieuwend. Vandaar dat ik één lakje maar echt wilde hebben uit deze collectie. De Lip Colour Cream vond ik er echt prachtig uitzien op de persfoto's, maar na het zien van een aantal swatches was ik toch wel erg teleurgesteld. Ik had voor deze leuke kleuren een veel beter pigment verwacht, maar er komt eigenlijk amper kleur van af. De wimpers in deze collectie zijn wel erg tof, leuk voor te dragen naar een speciaal feest. De Intensif'eye Wet&Dry Shadows waren al uitverkocht, maar ik heb daar erg goede dingen over gelezen. Hopelijk kan ik deze snel scoren, omdat deze Intensif'eye Wet&Dry Shadows in het vaste assortiment zijn opgenomen.

De blush is 4.49€, wat ik kan begrijpen dat het voor een budget blush, weer iets naar de duurdere kant neigt. Ik moet eerlijk zeggen dat deze blush wel echt helemaal het geld waard is. De nagellak is zoals gewoonlijk, net als lakken van Catrice 2.49€. De producten zijn tijdelijk te koop bij Kruidvat of Trekpleister. De Limited Editions gaan vaak erg snel de winkels uit, dus mocht je iets op het oog hebben, ga dan snel naar de winkel!

Hebben jullie nog wat gekocht uit de Catrice Nymphelia collectie? Of hebben jullie nog iets op jullie wishlist staan van deze collectie?

14 comments:

Tedje zei

Ik vind de blush erg mooi!

Charile zei

mooi :)

Nicole zei

heel mooi!de blush had ik zelf gelijk al gekocht en de nagellak heb ik vandaag toch ook maar meegenomen toch ik in de stad was.
 
(verder heb ik twe van die lipglosjes en het salmon en garfunkel lakje (die ook in de gewone collectie zit en ik dus al had voor de le uitkwam)

Pippi zei

Omdat ik genoeg blush heb is alleen het lakje aan mijn stash toegevoegd

Danielle30 zei

Vind het een erg mooie blush! Het lakje ook trouwens!

Mandy zei

Deze 2 heb ik ook gekocht

BellaChique zei

Ze zijn allebei echt heel mooi! Leuk dat je ze nog te pakken kreeg!

Miranda zei

mooie producten, vooral de blush;D

Mariette zei

Mooie nagellak zeg!

Liefs, Mariette

Chantal zei

Wat een leuk lakje is dat, die ben ik helaas bij ons in het Kruidvat nog niet tegengekomen!

Miranda zei

mooie producten, vooral de blush;D

Paola zei

Ik heb deze twee dingen ook gekocht! Ik vind ze allebei super mooi!

Juudith zei

De blush is mooi zegg!!

Puck_nieuw zei

dit is het eerste dat ik hoor van deze LE en normaal hou ik niet zo van producten uit de LE's maar die blush vond ik zo mooi en die heb ik nu ook .


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights