maandag 18 juli 2011

postheadericon M.A.C. Pressed Amber Mineralize Blush - Semi Precious Collectie

De prachtige MAC Semi Precious ligt sinds 9 juli in de schappen van de MAC counters. Semi Precious is echt een prachtige collectie, met denk ik voor iedereen wel wat wils. Ik was al lang opzoek naar een donkere kleur blush, maar niet te erg aanwezig. Ik wilde eens een andere blush aan mijn stash toevoegen dan koraal - roze - peachy. Ik zag de perfecte blush, toen de MAC Semi Precious collectie uitkwam. Ik vind de gehele collectie echt prachtig om te zien. Ik heb mij ingehouden en ik heb alleen Pressed Amber aangeschaft! Ik was heel erg lang aan het twijfelen voor de Rose Quartz, die vind ik nog steeds echt gorgeous! Ik twijfel eigenlijk nog steeds, maar 27€ voor een skinfinish vind ik een hele hoop geld.

Pressed amber is een prachtige blush met bruin, beige en nude tinten. Ik vind de mengeling van alle kleuren in de blush echt prachtig om te zien.
 

Wat een top pigmentatie wauw! De eerste swatch is gemaakt van de middelste kleuren en de tweede swatch is gemaakt aan de buitenrand, omdat daar wat meer lichtere kleuren terug kwamen in de blush.
Hier heb ik pressed amber aangebracht op mijn gezicht. De blush bevat heel erg veel pigmentatie, dus je moet er voor zorgen dat je het voorzichtig aanbracht en goed blend. Ik vind de blush echt perfect bij mijn lichte huidskleur staan. 

Pressed Amber is een blush uit de Limited Edition Semi Precious en deze collectie zal tijdelijk te verkrijgen zijn bij de bekende MAC counters. Voor Pressed Amber heb ik €23 betaald.Mochten jullie wat willen aanschaffen dan moeten jullie er snel bij zijn. De collectie is echter zeer gewild.

Van de ooglook die jullie op de foto zien komt later nog een review over.

Wat vinden jullie van Pressed Amber?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights