maandag 30 januari 2012

postheadericon Catrice - NOTD Jade is not my name

Gister zagen jullie een combinatie van deze basislak met de KleanColor Chunky Holo Black. Groene lakjes, ik ben er de laatste tijd helemaal gek op. Niet alleen op nagellakjes, maar op oogschaduw en kleding. Het liefst heb ik nog een toffe groene legging en jasje, maar daar moet ik nog even flink naar opzoek. Groen is voor mij het nieuwe zwart. Vaak heb ik periodes dat ik een kleur helemaal geweldig vind.

Jade is not my name lakt zoals we gewend zijn van Catrice. Deze lak dekt prima met twee lagen en de houdbaarheid vind ik voor een budgetlak erg goed. Ik ben gek op de lakken van Catrice. Ik kan trouwens ook niet wachten tot de nieuwe collectie in de winkels word gelanceerd.
De nagel van mijn wijsvinger is trouwens flink beschadigd toen ik een hekje van een kinderbedje met een keiharde klap op mijn nagel liet vallen.
Catrice is te verkrijgen bij Kruidvat/Trekpleister en alle lakken van Catrice kosten maar ook 2.49 per lak, dus dat is zeer budget!

Wat vinden jullie van Jade is not my name? Trekt jullie groene lakjes in het algemeen?

12 comments:

Pippi zei

Wat is dit toch een prachtige kleur. Ik ben dol op groene lakjes, maar ze moeten niet al te donker zijn.

Berrie zei

Super gaaf kleurtje!

xxx
Doe je ook mee aan mijn winactie?
http://lifeofberrie.blogspot.com/2012/01/win-sleek-ppq-palette.html

Mariette zei

Mooi!! Je nagel ziet er beschadigd uit zeg...

Liefs, Mariette

Retro-elke zei

Vrolijk kleurtje.  :)

Miranda zei

wat een mooie kleur

Chantal zei

Het is idd een mooi en lekker fris lakje! En au, dat kinderbedje op je wijsvinger :-(

Mariel zei

Leuk kleurtje!

Carlien zei

Ik hou zelf meer van donkere kleurtjes, maar als ik dit zo zie vind ik dit ook mooi.

Nyria zei

Ik ga dit lakje halen!
Liefs, xxx

Kelly zei

Ik doe zeker mee met je leuke winactie!

Juudith zei

Erg leuk kleurtje !! lekker friss!!

miriamterveer zei

Mooi kleurtje! Lekker fleurig in de winter!


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights