donderdag 27 oktober 2011

postheadericon Uitslag winacties

Er liepen deze maand meerdere winacties. Sommige gelijk gestart, andere al wat langer geleden. Vandaag zou ik de uitslag bekend maken van twee winacties, namelijk die van het nail-artpakketje en van de drie lipglossjes. Ik heb net alle namen nog een keer bijgewerkt, gister hebben op de valreep nog wat mensen meegedaan, wat natuurlijk erg leuk is. Benieuwd of jij één van de winnaars bent?

De winnaar van het nailartpakketje is geworden:
De winnaar van de drie lipglossjes is geworden:

Lieve Busra en Pippi, van harte gefeliciteerd meiden met het winnen van één van de winacties. Zouden jullie je gegevens op willen sturen voor zaterdag 30 oktober 12:00 uur naar Divaofgeneva@live.nl. Graag wel een mailtje sturen en niet via twitter de gegevens doorsturen. Twitter heeft namelijk nogal vaak problemen, waardoor ik wel eens private messages mis. Het zou zonde zijn als ik je bericht niet krijg, dus graag via de mail. De gewonnen producten komen zo snel mogelijk jullie kant op dames.

De rest van de meiden, bedankt voor de vele aanmeldingen om mee te doen met de winacties, helaas dat jullie niet gewonnen hebben. Niet getreurd want er lopen op het moment nog twee andere winacties.

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights