zondag 9 oktober 2011

postheadericon Klaar voor de herfst?

Met mijn colsjaal(tunnelsjaal), uggs, laarzen, gebreide wintertruien, shirts met lange mouwen en mijn winterjas, weer in de aanslag ben ik klaar voor de herfst. Herfst vind ik echt niets aan. Iedere keer als ik buiten kom, er rust een vloek op mijn schouders denk ik wel eens, begint het alvast spontaan te regenen. Ik heb zoals jullie weten nog geen rijbewijs, waardoor ik dus nu al dagenlang achter elkaar drijfnat ben. Ik krijg het iedere keer weer voor elkaar. Buienradar gecheckt, veilig om te gaan fietsen, totdat ik een paar minuten van huis ben, gaat de donkergrijze wolk opeens erg snel en voor ik het weet begint het alweer te regenen. Met mijn heerlijke sjaal van de H&M, die op de foto ziet, ben ik er klaar voor. Ik ga de regen dit seizoen weer trotseren en de kou overwinnen. Ik ben een echte koukleum, dus met deze sjaal loop ik dan ook de hele dag rond. Ik vind het ook heerlijk om een sjaal binnen om te hebben. Aan de andere kant heeft de herfst ook wel weer wat. Heerlijke herfstdagen om lekker tussen de mooie, vallende bladeren te wandelen. Dineren bij kaarslicht en lekker tegen elkaar kruipen met een goede film.

Zijn jullie al herfst-klaar?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights