zaterdag 8 oktober 2011

postheadericon Halloween Party Enchantra

Morgen is het eindelijk zover, dan organiseert Enchantra een Halloween Party! Wekenlang ben ik aan het bedenken wat ik nou aanmoet. Ik ben niet zo van het verkleden, ik ga altijd liever gewoon als mezelf. Ik ben opzoek gegaan naar wat accessoires, omdat ik wel gewoon in mijn eigen jurkje wil gaan. Ik heb een zwart jurkje met wat gekleurde bloemen in het midden. Ik wil daarbij een zwarte legging en zwarte schoenen aan aan gaan doen. Als de zwarte schoenen er tenminste onderstaan.Als accessoires heb ik lange zwarte handschoenen met spinnenwebben erop en wil ik twee grote spinnen op mijn schouders vast gaan maken. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik dat ga doen.

Over mijn make-up zit ik nog te twijfelen, omdat zwarte oogschaduw mij echt niet mooi staat.Ik verzin daar morgenochtend wel iets op!

Aan de andere kant vind ik het ook erg spannend, want dit is mijn eerste party waar ik ook wat bloggers ga ontmoeten. Ik ben erg benieuwd hoe de showroom van Enchantra eruit zal zien. Ik bestel regelmatig wat bij Enchantra, maar ik ben er nog nooit geweest. Ik zal vast wat leuke dingen shoppen, die laat ik uiteraard nog aan jullie zien!

Wie van mijn volgers zie ik morgen?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights