zondag 16 oktober 2011

postheadericon Face of the day ( 6 oktober '11)

Op deze foto is mijn toenmalige gebruinde huid nog goed te zien. Hopelijk kleurt het in de vakantie weer een beetje bij. Op de foto draag ik mijn nieuwe oranje blousje. Ik heb op het moment wat met oranje. Oranje Lipstick, oogschaduwpalettes, kleding, nagellak. Alles wat oranje is trekt mij aan. Terwijl ik een jaar geleden oranje nog echt een kleur vond die je alleen draagt met koninginnedag, of wanneer Nederland een belangrijke wedstrijd speelt. Het is zelfs zo erg, dat als Nederland had gespeeld en ik oranje aan had, ik het ook zo snel mogelijk weer uit wilde doen. Nu voel ik mij zo'n fijn met oranje. Wat raar dat het zo kan lopen qua kleuren!

Welke producten heb ik gebruikt?
  • Nivea gezichtscrème SPF 6
  • Catrice - Prime and Fine
  • Catrice - Photofinish Foundation in 020
  • MAC - Mineralize Skinfinish naturel in medium
  • Catrice - Wenkbrauwpotlood in 020
  • MAC Rose Quartz
  • Maybelline - One by one mascara
  • Loreal - Eyeliner Brown
  • Sephora oogpotlood
  • NYX - Fix

Hebben jullie ook wel eens eerst een hekel gehad aan een kleur en nu vind je deze kleur geweldig? Zo ja welke kleur?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights