zaterdag 3 september 2011

postheadericon Winactie: Win een Sephora Highlighter

Bij het opruimen van mijn stash, kwam ik een highlighter tegen van Sephora, die ik nog nooit heb opengemaakt. Ik gebruik erg weinig highlighting, dus ik vind het gewoon erg zonde om hem open te maken. Hij belandt toch onderin mijn stash. Ik maak er liever gewoon iemand anders blij mee, die er wel erg blij mee is. Wat moet je doen voor deze winactie? 

1. Je moet mij volgen via bloglovin', mag natuurlijk ook via GFC
2. Ik zou het erg leuk vinden als je dit artikel liked op Bloglovin' 
3. Ik zou het erg leuk vinden als je tweet: Win een highlighter van Sephora bij http://divaofgeneva.blogspot.com/ en volg @Kellss88

Ik houd niet van al te moeilijke winacties, dus ook deze keer is het ook niet al te moeilijk. Meiden heel veel succes. De winactie loopt van Zaterdag 3 september tot en met 25 september. De winnares wordt bekend gemaakt om 18 september.

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights