vrijdag 2 september 2011

postheadericon Red-y to go van Essence

Rode nagellak, vaak de classy kleur voor velen vrouwen op deze aardbol. Daarom heb ik dan ook een prachtige rode lak vandaag voor jullie klaar staan van nagellak budgettopper Essence. Ik draag niet graag rood, dat is niet omdat ik het niet mooi vind, maar omdat ik rode nagellak vaak een drama vind om af te halen, werkelijk alles is dan rood.  Ik heb niet erg veel Essence lakken, omdat ik de dop zo onhandig vind met het lakken, hij is net even iets te klein. Ik heb wel veel Essence lakken uit de limited editions, omdat deze vaak van een groter formaat zijn dan deze schattige flesjes. Ben ik over deze rode nagellak wel tevreden, of beland die net als alle andere rode lakjes onderaan mijn stash, om vervolgens bijna nooit uit de kast gehaald te worden?


De prachtige red-y to go bevat veel shimmers, waardoor de lak een mooie glanzende metallic finish krijgt. Dit lakje is helemaal volgens de trend van het nieuwe seizoen. In de herfstcollecties in de diverse winkels is veel geel - bruin en rood & metallic te vinden.
Dit lakje dekt perfect in twee laagjes, lakt erg makkelijk en de houdbaarheid is zoals je van Essence gewend bent top. Aan het te kleine flesje met de onhandige kleine dop met het lakken van je nagels, kan ik mij aan blijven irriteren, maar als het kleurtje dan perfect is, kan ik mij zoals bij dit lakje, Red-y to go wel over heen zetten.

Wat mij echt verraste dat ik  mijn nagellak er af haalde is dat de nagellakkleur in één veeg met wat remover verwijderd werd door mijn wattenschijfje. Eindélijk heb ik een rode kleur kunnen vinden, die ik én mooi vind en die ook nog is normaal verwijderd kan worden, zonder dat ik de hele dag met rode nagelriemen moet lopen. 


Met deze prachtige kleur, ben je ready to go, voor je werk, voor school of om je look helemaal af te maken voor een feestje.

De prijs is zoals we gewend zijn van de lakjes van Essence natuurlijk maar €1.29. Ik heb geen idee, en ik heb het ook niet terug kunnen vinden helaas, of dit lakje met de nieuwe schapindelingen, gescrapt is. Hoe dan ook, mocht deze toch gescrapt zijn, dan wilde ik deze swatch als nog wel aan jullie laten zien.

Hebben jullie dit perfecte rode kleurtje ook in jullie bezit? Of hebben jullie een ander perfect rood lakje te pakken kunnen krijgen? Ik ben dan wel erg benieuwd wat jullie favoriete rode lakje is!

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights