vrijdag 16 september 2011

postheadericon Outfit of the day - 11 September

Ik probeer ieder weekend, in ieder geval een foto te laten nemen, door mijn vriend Timothy, van mijn outfit van die dag. Doordeweeks als ik moet werken, heb ik wat simpels aan, omdat ik vaak toch vies thuiskom van de kindjes. Ik vind het dan zonde om in mijn mooie kleding te lopen. Vandaar dat ik het juist leuk vind om dan in het weekend en verzorgd uit te zien. Ik wilde eigenlijk buiten foto's maken, maar helaas regende het steeds zondag. De foto's zijn daarom ook aan de grauwe kant. Benieuwd naar het totaalplaatje?

Het jurkje wilde ik echt dolgraag hebben, maar ik vond hem echt te duur. Ik kan de precieze prijs niet meer vinden, maar hij was eerst rond de 40€, dat vind dan weer net te duur voor een jurkje van de H&M. Ik besloot of te wachten tot hij in de sale zou komen, of dat hij aan mijn neus voorbij ging. Gelukkig was hij er nog in de sale en heb ik uiteindelijk door de extra 50% korting op de reeds afgeprijsde artikelen, nog maar 7.47 voor dit leuke jurkje betaald. Ik ben gek op kant en ik vind het erg leuk als een shirtje, of jurkje meerdere 'lagen'  of met ruches. Ik was gelukkig toen dit jurkje mij kant op ging. Er ging even wat mis met de bestelling op HM, waardoor het leek, dat mijn hele bestelling uit het niets was verdwenen. Ik was erg even teleurgesteld door, omdat ik het jurkje erg graag wilde hebben. Na een aantal dagen gemaild en gebeld te hebben, kwam de bestelling aan bij mij.


Jasje: HM 
Jurkje: HM
Legging: Pieces
Schoenen: Gewonnen bij een winactie (van haren)
Mi Moneda ketting 

Wat vinden jullie van mijn jurkje? Hoe vinden jullie de sandalen mij staan? Maken ze mij niet te lang? Dat idee heb ik namelijk.

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights