donderdag 15 september 2011

postheadericon Nieuwe, luxe uitstralende cosmetica producten op H&M

Een paar keer per week kijk ik in de shop van de HM. Ik weet het ik ben er erg verslaafd aan. Als ik een mail krijg op mijn telefoon dat er een nieuwe collectie is, zou ik het allerliefst eigenlijk meteen een computer willen aanzetten en iets gaan bestellen. Soms ben ik teleurgesteld omdat er bijna niets in de collectie zit, wat ik mooi vind, maar soms kan ik zo een aantal super leuke dingen bestellen uit de nieuwe collectie. Op de site kwam ik ook nieuwe cosmetica producten tegen, die er erg luxe uitzien.Benieuwd naar de nieuwe producten?

De lipgloss doet mij denken, door het goudkleurige aan het merk Estee Lauder. Ik heb daar namelijk een lipgloss van die er bijna hetzelfde uitziet. De lipgloss is er in de kleuren paars en rood. De lipgloss straalt wel echt luxe uit vind ik. Ik vind vaak de lipgloss van H&M er erg goedkoop uitzien en ik vind het wel belangrijk dat het in een mooie verpakking zit. Ik vind de rode kleur er erg mooi uitzien. Paars op mijn lippen is niet zo mijn ding.





Oogschaduw in vier, glazende kleuren. De kleuren ziet er goed uit en ik vind het alle vier erg mooie kleuren. Ik ben benieuwd hoe de pigmentatie is van dit palette. De pigmentatie verschilt nog al bij de HM.


De flesjes zien er erg luxe uit door de verpakkingen, maar ik vind dit wel heel erg nagedaan van Ciaté. Het strikje vind ik er wel goedkoop uitzien en daardoor zal ik de lakjes niet kopen.

Wat vind je van de nieuwe cosmetica producten van HM? Ik wacht de swatches en de pigmentatie af voordat ik iets aanschaf. Er is ook een nieuwe kledinglijn, daarover komt van de week meer op mijn blog.

1 comments:

Anoniem zei

Hurrah! In the end I gоt a webpage from where
I be able to in faсt take ѵaluаble facts regаrding my ѕtudy and knowledge.
Here is my page - Beste Gsm Shop


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights