dinsdag 16 augustus 2011

postheadericon Dag 1 Maastricht - Fotoverslag

We vertrokken al vroeg richting Maastricht en onderweg zagen we het plaatsje Valkenburg. Ik ben vroeger heel vaak op vakantie geweest in Limburg, omdat de kant van mijn moeders familie daar vandaan komt. Wij gingen iedere vakantie naar Limburg, dus ik heb vroeger vele plekken gezien. Ik zei al dat het echt een heel mooi plaatsje was en Timothy wilde er ook wel even heen.We zijn naar de Ruïne geweest in Valkenburg en hebben ons daar goed vermaakt. Het is echt een prachtige ruïne die voor een groot deel nog goed intact is gebleven. Het weer zat aardig mee, soms kwam zelfs de zon tevoorschijn. Alleen af en toe kwamen er dreigende, donkere wolken boven ons drijven. We hebben deze dag één keer moeten schuilen, toen wij net lekker buiten zaten te eten, in het restaurantje bij de Ruïne. Gelukkig was het maar even een hevige bui, maar later klaarde het gelukkig weer op. Benieuwd naar mijn fotoverslag?



Na dat we in Valkenburg gegeten hebben en nog een rondje hebben gelopen door de Ruïne, zijn we richting Maastricht gegaan, om in te gaan checken in ons hotel. We verbleven in het van der Valk hotel, aan de buitenkant van Maastricht. Het hotel en de kamer waar wij verbleven zagen er prachtig uit en bedden lagen echt goddelijk!




 's Avonds hebben we de pendelbus genomen, die stopte naast ons hotel naar het Lieve vrouweplein in Maastricht. We hebben eerst wat rondjes gelopen door het centrum van Maastricht, omdat het nog wat vroeg was om te gaan eten. Ook hadden we beide geen idee, wat we nou wilde gaan eten. In Zaandam zijn wij gewend, dat je allemaal verschillende soorten restaurantjes heb (Griek, Italiaan etc.) Dat zit allemaal bij elkaar op loopafstand. In Maastricht had je meer cafeetjes met flinke terrassen waar je kon gaan dineren. We hebben heerlijk gegeten en hebben terug gelopen naar ons hotel. Het was echt wel een flink stuk lopen naar ons hotel en ik vond het eigenlijk wel even te ver.





De eerste dag was goed geslaagd en ik was flink moe toen ik in het hotel aankwam. Ik had echt geen energie meer en ben meteen in slaap gevallen. Wat vinden jullie van de foto's? Er zitten echt hele mooie foto's tussen vind ik zelf! Ik ga alle foto's laten afdrukken en ik maak er dan altijd een scrapbookalbum van. Ik vind het namelijk erg leuk om te scrapbooken. Het is wel erg veel werk, maar dan krijg je ook wel wat!

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights