zondag 24 juli 2011

postheadericon Mijn outfit of the day voor de jaarlijkse BBQ

Wij houden met onze vriendengroep ieder jaar een BBQ en deze vond gister plaats (zaterdag 23 juli). We prikken ieder jaar de datum echt al in April, dus het is afwachten of het weer een beetje mee zit. Dit jaar is de derde keer dat wij dit doen. De jaren daarvoor waren erg geslaagd en het is steeds weer voor herhaling vatbaar. Dit jaar zit het weer echt niet mee, maar gelukkig is alles goed overdekt met partytenten.


Ik vind het wel erg jammer dat het zo regent, want het is toch veel leuker om in je korte broek of in een zomerjurkje naar de BBQ te komen. Ik als koukleum, moet mij nu in dubbele lagen kleding begeven om het niet zo heel koud te krijgen. Het liefst had ik mijn uggs uit de kast getrokken om een beetje warm te blijven, maar het is zo zonde als ze drijfnat worden.  Ik heb daarom 2 hempjes over elkaar heen getrokken en een leuke blazer uit mijn kast erbij gezocht. Ik heb daarnaast ook nog een leren jasje en een sjaaltje mee als ik het echt heel erg koud krijg. Speciaal voor mij is er een plaatsje gereserveerd naast een terraskacheltje, iedereen kent mij ondertussen al goed.

Niemand was aanwezig, dus ik heb zo goed mogelijk foto's geprobeerd te maken van mijn outfit! Niet alle foto's zijn even scherp geworden, maar de indruk van mijn outfit komt in ieder geval goed over.

Ik hoop in ieder geval op niet te veel regen en dat ik niet te doorweekt aankom. Het is namelijk niet zo leuk om de hele dag in mijn drijfnatte kleding te zitten.




Hempje zwart: Vila
Witte kanten hempje: Vila
Blazer: H&M
Broek: Vero Moda
Laarzen: Taft


Update: De BBQ, was ondanks het weer echt super geslaagd. De tuin was echt goed afgedekt met zeilen en partytenten! Dus al met al viel het heel erg mee, maar wat een noodweer is het een tijd lang geweest. Zo onder de partytenten, had je er helemaal niet zo'n erg in dat het zo hard regende. De kou viel mij ook erg mee, want ik had al een stoel gereserveerd onder de kachel hihi!


Van de rode lipstick komt later nog een review, deze is van de Essence 50's Girls Reloaded collectie!

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights