donderdag 14 juli 2011

postheadericon De winnaar van het H&M pakketje is...

32 mensen deden mee met mijn winactie, wat ik een enorm leuk aantal vind! Ik ben blij dat er zoveel mensen het een leuke winactie vonden. Er kan er helaas maar één de winnaar zijn. Ik vertelde al dat ik het liefst iedereen wel een H&M pakketje wilde geven, omdat iedereen mij zo onwijs gesteund heb de laatste tijd! Ik heb alle namen in een fruitmachine gedaan en de winnaar kwam er dus random uitrollen.

De winnaar van de winactie is geworden: Marjolein
Marjolein van harte gefeliciteerd met je pakketje. Wil je je gegevens binnen 48 uur opsturen naar divaofgeneva@live.nl of via een dm op twitter: Kellss88?

Andere meiden bedankt voor jullie deelname en wees niet getreurd ik ga snel weer een leuke winactie bedenken!

Vanmiddag komt er nog een artikel online!

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights