zondag 5 juni 2011

postheadericon Personal: van Velzen in de HMH

Gister was het zover en gingen mijn vriend en ik naar het concert van van Velzen in de Heineken music hal in Amsterdam. Mijn vriend had mij dit cadeau gegeven, voor ons tweejarig samenzijn op 1 februari 2011. Ik voelde mij gelukkig alweer een stukje beter, maar nog erg zwak. Ik was allang blij dat ik op mijn benen, kon blijven staan en dat ik toch als nog heb kunnen genieten van dit geweldige concert. Van Velzen is live echt fantastisch en hij had een super goede band en leuke gasten mee. Eén van de gasten van zijn show was, Ben Saunders en die was live ook echt super! We hebben er samen onwijs van genoten! Ik probeer in de loop van de week weer mijn blog weer helemaal op te pakken en ga ik voor jullie weer onwijs leuke artikelen maken en heb ik ook weer tijd en hopelijk ook energie, om jullie artikelen te lezen!

Liefs,

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights