maandag 20 juni 2011

postheadericon Personal: Rijlessen

Nu het einde van mijn opleiding inzicht komt en ik daarbij wat meer geld plus tijd overhoud, is het voor mij eindelijk mogelijk om te kunnen starten met rijlessen. Misschien dat jullie het vreemd vinden dat ik nu pas ga starten met rijlessen, aangezien mijn leeftijd (23). Ik heb nooit eerder de behoefte gehad om te beginnen en daarbij ben ik ook erg angstig om te beginnen. Vorige week heb ik contact durven zoeken met een rijschool en ben ik afgelopen zaterdag naar een rijschool gegaan. Ik werd uitgenodigd om een proefles te gaan doen in een rijsimulator. Ik was niet enorm zenuwachtig, omdat ik geen idee had wat ik moest verwachten. Ik kreeg eerst een uitleg over de verschillende pakketten die je kon samenstellen bij de rijschool. Daarna mocht ik plaatsnemen in de rijsimulator. Ik kreeg weinig uitleg van de instructeur wat ik moest doen en de 'computer' vertelde mij wat ik moet gaan doen. Ik heb heel erg gelachen in die simulator, want sommige dingen waren echt veel te lastig omdat ik nog geen kennis heb van een auto. 

Ik twijfel nu of ik lessen moet gaan volgen in een simulator en daarna pas een auto in moet gaan. Ik ben best wel angstig en ik weet niet zo goed wat nou het beste is. Ik ben bang dat als ik de simulator in ga, dat ik het 'echte autorijden' alleen maar uitstel. Aan de andere kant is het bewezen dat er een veel hoger slagingspercentage is als je eerst lessen in de simulator neemt.

Waar zouden jullie voor kiezen? Wat raden jullie mij aan?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights