zaterdag 18 juni 2011

postheadericon MAC Chatterbox

Ik heb Chatterbox nu ongeveer 3 maanden in mijn bezit en hij is vooral echt de laatste maand echt een nieuwe favoriet geworden. Chatterbox zit in de standaard zwarte verpakking met zilvere letters. Ik vind dit zelf erg chic staan. De lippenstift valt erg op in mijn stash, aangezien dit (nog) de enige lippenstift is van MAC die ik in mijn bezit heb.
Het is prachtige roze crème kleur, zonder glitters of shimmer, die wel opvallend is, maar niet té opvallend aanwezig op je lippen. Ik draag Chatterbox gewoon naar mijn werk.
 Swatches van Chatterbox. Chatterbox is goed gepigmenteerde lippenstift.

Zo staat Chatterbox op mijn lippen. Mijn lippen zijn duidelijk weer doen aan een lipscrub van LUSH, aangezien ik wat velletjes op mijn lippen zie.

Dit is de look van gister, maar hier kunnen jullie goed zien, hoe Chatterbox mij staat en hoe het staat bij de rest van mijn look.

Wat vinden jullie van Chatterbox?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights