donderdag 9 juni 2011

postheadericon Mijn INGLOT palette

Woensdag ben ik naar de INGLOT geweest! Ik had deze dag mijn verdediging en ik heb mijn afstudeerproject behaald met een 6.4  Ik heb zoveel moeite gehad met mijn afstudeerproject en ik vond het af en toe erg lastig, dat ik echt onwijs trots ben op mijn 6.4

 Dit zijn de kleuren die ik heb uitgekozen. Ik had de nummers van de kleuren op een briefje geschreven, maar deze is op onverklaarbare wijze verdwenen uit mijn tas. De oogschaduwpan zijn er niet meer uit te krijgen en ik heb op verschillende blogs gelezen, dat het geen goed idee is om deze pans er uit te gaan slopen. Er zijn veel oogschaduwspans door beschadigd. Ik heb het maar zo gelaten!

Waarschuwing: onwijs veel foto's! Ik vind mijn palette zo prachtig, dat ik er zeker 300 foto's van heb gemaakt. Hieronder dan maar een 'kleine' selectie!
 Prachtige kleuren he!



 Wat een geweldige pigmentatie, i'm in love!

Zijn jullie al bekend met het Poolse merk INGLOT?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights