donderdag 9 juni 2011

postheadericon Loreal Glam Bronze Trio Eclat Soleil Sun Radiance Trio (201 Blondes)

Al een paar weken valt mijn oog steeds op deze prachtige bronzer van Loreal. Deze bronzer heet voluit 
Loreal Glam Bronze Trio Eclat Soleil Sun Radiance Trio (201 Blondes). Ik had hem al langer op het oog, maar toch nam ik hem steeds niet mee. Van de week kon ik er niet meer onderuit en dit prachtige doosje verdween in mijn winkelmandje. Er zijn twee versies één voor blondes en een voor brunettes. Ik heb gekozen voor de blondes, aangezien ik van mijzelf toch echt blond haar heb en weer steeds lichter wordt. Een tijdje geleden heb ik mijn haar bruin geverfd.

 Er zitten drie prachtige kleuren in!
 Onder deze prachtige kleuren is een handig kwastje te vinden en een spiegeltje.
Swatches van de prachtige kleuren. Wat een super pigmentatie heeft dit product zeg. Ik ben dit niet gewend van Loreal.
Ik ben blij dat ik deze bronzer heb gekocht. Je kan er vele kanten mee op! Ik heb nu nog wel een lekker kleurtje op mijn wangen, door de zon van de afgelopen weken. Als dit kleurtje er weer af is vind ik het toch wel mooi, of af en toe een kleurtje op mijn gezicht te hebben.

Waren jullie al bekend met dit product?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights