vrijdag 3 juni 2011

postheadericon Afstudeerproject is goedgekeurd!!

Gister om 23.15 kreeg ik eindelijk het verlossende nieuws te horen. Eerst zou ik het dinsdag al horen, maar het was verzet naar donderdag. Ik had dinsdag een mailtje gekregen, dat ik het uiterlijk donderdag moest horen. Ik heb gister echt 100 x keer ingelogd op mijn mail, om te kijken of ik al een mail had gekregen van mijn 2e beoordelaar. Helaas bleek dat steeds niet het geval. Opeens kreeg ik om 21.30 u, een leeg mailtje van haar met een CC, naar haar privemail. Ik werd met de minuut chagrijniger, omdat ik maar niets hoorde. Na de laatste beoordelingen op mijn concept, had ik de hoop op goed nieuws eigenlijk al opgegeven!  Mijn vriend werd gek van mij, dus ik probeerde mezelf maar af te leiden door wat andere dingen te gaan doen.

Stiekem logde ik natuurlijk steeds in op mijn schoolmail. Om 23.15 was het dan eindelijk zover en kreeg ik het goede nieuws te horen dat een 'GO' heb en dat ik dus mag afstuderen. Ik kon het niet geloven en ik heb het eerst een paar gelezen, tot dat ik echt geluid maakte en mijn vriend maar even kwam kijken wat er aan de hand was. Hij was echt zo blij voor me echt lief. Hij heeft natuurlijk al die tijd gezien hoe ik er mee geworsteld had en dat ik het af en toe echt niet meer zag zitten. Ik kan nu eindelijk zeggen dat ik trots op mijzelf ben!

Ik moet dinsdag mijn portfolio inleveren en daar volgt later nog een eindgesprek over op school. Woensdag moet ik mijn afstudeerproject verdedigen op school en dat wordt wel echt een ware hel. Ik houd daar namelijk echt niet van. Ik moet nog even één keer door de zure appel heen bijten en er helemaal voor gaan. Als ik mijn portfolio heb behaald, dan ben ik geslaagd voor mijn opleiding HBO Pedagogiek!

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun en de motiverende berichten. Deze hebben mij echt geholpen. Bedankt daar voor!

Liefs,

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights