zaterdag 21 mei 2011

postheadericon Sparrow me the drama


Ik liet jullie een paar dagen geleden het prachtige lakje Mermaid Tears zien uit de Pirates of the carribbean collectie van O.P.I. Daarbij liet ik jullie ook weten, dat ik meer lakjes uit de collectie heb besteld. Deze zijn gisteren binnen gekomen. Vandaag laat ik jullie kennis maken met het prachtige lakje, Sparrow me the drama. Deze naam vind ik echt geniaal verzonnen! De Silver shatter had ik ook meebesteld, omdat ik voor het eerst het gevoel had dat ik het crackle effect wel leuk vond, in de kleur zilver.

 Prachtige kleuren.

 Hier heb ik 2 laagjes Sparrow me the drama en één dun laagje Silver shatter op mijn nagels.




Ik ben eindelijk overtuigd hoe leuk crackle kan zijn! Ik vind het namelijk in de zilvere kleur wel een leuk effect hebben en deze zal ik dan ook zeker vaker gaan gebruiken.

Wat vinden jullie van Sparrow me the drama en de Silver Shatter? 
Zouden jullie de Silver Shatter over een andere kleur eens willen terug zien?

Liefs,

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights