zondag 22 mei 2011

postheadericon Orly - Green apple



Ik wilde vandaag even helemaal iets anders. Ik ging op zoek in mijn nagelrek naar een kleurtje, wat ik weinig gedragen heb. Ik kwam bij Orly - Green apple. Ik vind het wel een leuk lakje, maar ik vind het met een nailart er over leuker. Ik kwam in mijn nagellakrek ook de Catrice - Prismatic topcoat tegen. Deze heb ik al een tijdje in mijn stash, maar alleen nog nooit gebruikt. De Prismatic topcoat beloofd een duo chrome effect te geven. Dit zie ik zelf niet helemaal terug, maar kijk en oordeel zelf naar de onderstaand foto's


Liefs,

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights