dinsdag 26 april 2011

postheadericon Feel The Beat


Dit prachtig fel rood/oranje lakje is Feel The Beat van Color Club. Vorige week bestelde ik in de Nagellaksale van The Boozyshop dit prachtig lakje. Ik bestelde ook nog After Hours van Color club. 


Feel the beat is een prachtig rood/oranje lakje! Dit soort kleuren zijn vaak niet helemaal mijn ding, maar de swatches die ik heb gezien van dit lakje waren echt geweldig! Ik heb hem daarom snel besteld!

 Foto genomen in direct zonlicht


Foto genomen in de schaduw

Hebben jullie nog wat leuks gescoord in de nagellaksale van the Boozyshop? Zijn jullie nog van plan om iets leuks te gaan bestellen! Er is nog heel wat leuks in de shop te vinden! http://www.boozyshop.nl/nagellaksale-c-91.html

Mijn weekendje weg was echt heerlijk!! Ik heb er heerlijk van genoten en ben veel weggeweest!

Liefs,

8 comments:

Shirley zei

Erg mooi lakje :-)

Carola zei

Ik vind dit lakje niet zo heel leuk.
Fijn dat je weekendje weg lekker was!

Miranda zei

Ik vind het een erg mooi lakje;D

Anoniem zei

Prachtig lakje. <3
Liefs, xxx

Eve zei

Hij glanst mooi! Hoe is de houdbaarheid?

Lacquer Addicts Anonymous zei

Wat een prachtig lakje zeg!

Unknown zei

@ Eve; Ik heb dit lakje 3 dagen opgehad zonder te chippen! Daarna heb ik hem er afgehaald!

Tessa zei

Wat een mooi lakje!Hij doet me denken aan een duochrome van OPI


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights