woensdag 8 augustus 2012

postheadericon Tag: 10 t/m 1

Op de leuke website van Chantal - By Sjanty kwam ik een ontzettend leuke tag tegen die ik graag wilde overnemen.  Deze tag had ik nog ieder voorbij zien komen en ik ben gek op persoonlijke tags. Ik merk dat jullie het erg leuk vinden om steeds meer over mij te weten te komen. 

1: Noem tien dingen over jezelf- Blogger en trotse eigenaresse van deze (beauty)site
- Kan slecht stilzitten, moet altijd iets omhanden hebben
- Eigenwijs
- Tikje shopverslaafd
- Zachtaardig
- Enthousiast
- Doorzetter
- Lezen
- Foto's/scrapbooken zijn erg belangrijk voor mij
- Creatief

2: Noem negen dingen die je leuk vindt- Mijn vriend: Timothy
- Samenwonend samen met hem in ons appartementje
- Mijn werk
- Bloggen en alles wat daarbij hoort voor Diva of Geneva
- Uiteten gaan
- Zomer
- Shoppen
- Boeken lezen
- Goede films kijken

3: Noem acht dingen die je niet leuk vindt
- De zomers in Nederland
- Slechte weersomstandigheden
- Achterbakse mensen
- Oneerlijkheid
- Ziek zijn
- Reizen
- De onnodige bezuinigingen in de zorg en welzijn sector die van invloed zijn op mijn contract en op mijn toekomst in deze sector
- Geen internet hebben

4: Noem zeven plekken waar je graag bent
-
Bij mijn vrienden en vriendinnen
- In Amsterdam voel ik mij helemaal thuis
- In de bioscoop
- In mijn apparementje
- Op de bankhangen
- Achter mijn laptop zitten
- In bed liggen

5: Noem zes manieren om jouw hart te winnen
- Eerlijk zijn
- Lief voor mij zijn
- Af en toe verrast worden
- Vrolijk zijn
- Respect hebben/ in mijn waarde laten
- Interesse hebben



6. Noem vijf plekken waar je nog heen wilt
 Nog een keer naar Venetië, maar dan samen met mijn vriend -  New York - Curaçao - Milaan en naar Griekenland. Ik wil nog naar een heleboel andere plekken, vijf uitkiezen was ontzettend lastig!

7. Noem vier dingen of personen waar je niet zonder kan
 Liefde, vriendschappen, eten en internet

8. Noem drie van je lievelingsliedjes Ik ben gek op muziek dus ik heb zoveel lievelingsliedjes. Ik heb gekozen voor de liedjes die op dit moment favoriet zijn en veel worden afgespeeld op mijn Ipod.

-Robin Thicke - Another Life
-Frank Ocean -  Thinking About You
-Emeli Sandé - My Kinda Love

9. Noem twee wensen
- Ik hoop ooit de perfecte baan tegen te komen waar ik het ontzettend naar mijn zin heb, die wel bij mijn diploma past en dat ik daar een vast contract krijg.
- Oud en voor altijd gelukkig blijven met Timothy



10. Een laatste woord!Samenwonen. Ik ben er nog steeds onderste boven van dat het eindelijk waar is. Ik woon samen met mijn vriend in voor ons op dit moment het perfecte huis!

11 comments:

Charile zei

leuke antwoorden!

BeautyNL - Vera zei

Wat een leuke tag om te lezen! Fijn dat het samenwonen zo goed bevalt. :-)

Pippi zei

Wat een leuke tag! Grappig dat we over veel dingen hetzelfde denken:)

Chantal zei

Wat leuk dat jij 'm ook hebt gedaan! :-)

Esmay de Olde zei

Het blijft een leuke tag :)

ilovebeauty89 zei

Echt een hele leuke tag! Las op twitter dat de bank er nu ook is.. Wordt steeds meer je eigen plekje zo he!

Naomi van der Let zei

New York City is maar 6,5 uur bij mij vandaan :) Dus als je daar heen gaat moet je wel bij me langs komen!

Jaimie zei

Thinking bout you staat bij mij ook constant op replay :)!

Jaimie zei

Thinking bout you staat bij mij ook constant op replay :)!

Juudith zei

Super leuk om te lezenn!!

Ester zei

Ik heb deze tag onlangs ook gedaan, ook leuk om jouw antwoorden te lezen!


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights