woensdag 25 januari 2012

postheadericon Geshopt: Catrice Absolute Eye Colour Mono Eyeshadows uit de Sale

Het is weer tijd voor de halfjaarlijkse schapvernieuwing bij Catrice. Een schapvernieuwing betekent dat ook veel producten uit assortiment gaan. De producten zijn al in de sale gegaan en zijn voor 50% de vinden in het schap. Als je deze producten wilt hebben, dan moet je er snel bij zijn, want bij mij in de winkels is er al onwijs veel weg. Ik heb een haat-liefde verhouding met de Absolute Eye Colour Mono Eyeshadow van Catrice. Ik vind sommige mono's namelijk wel onwijs goed gepigmenteerd, daarbij moet ik wel zeggen met een basis er onder. De kleuren zo op zichzelf zijn namelijk niet zoveel aan. Ik vind alleen de structuur van de oogschaduws niet altijd even fijn aanbrengen. Toch spraken deze twee kleuren mij wel erg aan uit de sale. De derde kleur kocht ik er bij, omdat hij er erg mooi bij past. Benieuwd naar mijn aankopen?

Ik heb twee oogschaduws uit de sale gehaald en de laatste oogschaduw zit nog in de vaste collectie van Catrice, maar deze vond ik erg mooi combineren met de andere twee oogschaduws, vandaar dat ik besloot om hem mee te nemen.
060 I Love Champagne. (Deze mono oogschaduw gaat uit het assortiment)
070 Mr. Copper Fields
120 My Souvenir From Moon (Deze mono oogschaduw gaat uit het assortiment)
De kleuren zonder oogschaduw basis. Ik vind de mono's van Catrice zonder oogschaduwbasis erg slecht gepigmenteerd.
De oogschaduw 070 Mr. Copper Fields, vind ik van een erg vreemde, harde structuur. Als je met je kwast over de oogschaduw gaat, dan komt er ook erg weinig op je kwast. De overige oogschaduws vind ik wel erg zacht en wat een prettige structuur. I love champagne vind ik een mooie highlighter kleur, maar je moet oppassen voor de grove glitters die er inzitten, dat je deze highlighter niet te heftig aanbrengt. Ik ben erg benieuwd naar My Souvenir from moon. Ik vind deze kleur erg geschikt als een kleur om in mijn crease te dragen.

De Catrice Absolute Eye Colour Mono Eyeshadow zijn 2.49€ voor de normale prijs. De twee oogschaduws kocht ik voor de helft van de prijs en betaalde daar maar1.45€ voor, wat natuurlijk helemaal geen geld is, dus ik besloot ze mee te nemen en te testen.

Benieuwd naar welke producten er uit het assortiment gaan? Kijk dan snel even naar dit schema op de site van Catrice. Wil je nog wat scoren uit de sale van Catrice of Essence, dan moet je er snel bij zijn! De nieuwe producten komen in de loop van volgende week binnenstromen bij de Kruidvat of Trekpleister. Van mij mag de nieuwe collectie heel snel in de schappen liggen.

Zijn jullie nog benieuwd naar een look, ondanks dat er twee kleuren uit het assortiment gaan/zijn?
Hebben jullie nog wat gescoord uit de sale van Catrice of Essence?

13 comments:

Kelly zei

Hee Nicole! Dank je wel voor het vermelden dat je wat problemen ondervindt met Disqus. Ik had er laatst zelf ook last van en ik hoorde er wat meer mensen erover. Ik ga mijn best er voor doen.Ik vind het fijn dat je laat weten als er iets niet helemaal goed functioneert.

Kelly zei

Oh heerlijk! Wat heb je dan voor leuke dingen gescoord?

Kelly zei

Ik vind het ook heel erg verschillen qua pigmentatie bij de mono's, maar ook bij de duo's en quattro's.

Juudith zei

Oee leuke kleurtjes!!!

Charile zei

wauw, heel mooi allemaal!

LottedeJ zei

Jammer dat ze niet zo goed gepigmenteerd zijn! Ik heb zelf twee mono's van Catrice die juist wel heel veel kleur afgeven.

Nicole zei

ben wel benieuwd naar een look :)
heb zelf een paar mono's van catrice waar ik erg blij mee ben, toch is het in de winkel altijd even goed swatchen welke ik misschien maar beter kan laten liggen :P
 
ps. het lukt vaak niet om een reactie achter te laten, ik moet meestal eerst een aantal keer de pagina vernieuwen voordat hij het doet.. (heb het probleem niet op andere sites met Disqus..)

Nyria zei

Dit zijn mooie, neutrale en alledaagse kleurtjes.
Liefs, xxx

Pippi zei

Helaas ben ik niet zo goed in ooglooks, dus deze Catrice oogschaduw zal ik wel laten liggen. Maar ik ben altijd geinteresseerd in de dingen die je ermee kan doen.

Miranda zei

Wat een mooie kleuren;D

Paola zei

Mooie kleurtjes! Ik heb flink ingeslagen van beide merken!

Berrie zei

Ik kende deze 3 kleuren allemaal, en ik was er ook super tevreden en super blij mee !

xxx

Nailartines zei

Leuke kleurtjes,!
Zelf heb ik nummer 120, super gaaf.
Op mijn blog heb ik een klein reviewtje over nummer 120
http://nailartines.blogspot.com/ Neem snel een kijkje (:
Dankjewel!
x


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights