dinsdag 1 november 2011

postheadericon Swatch: China Glaze - Bermuda Breakaway

Een tijd geleden liet ik mijn aankopen zien van de Beautybeurs in Utrecht. Dit was dan ook alweer in September. Ik heb de laatste tijdens de beurs en tijdens mijn bezoek aan Enchantra, veel nieuwe lakjes gekocht, die ik allemaal nog willen laten swatchen. Bermuda Breakaway is een prachtige, donkerblauwe lak. Dit is voor mij één van de mooiste kleuren blauw die ik in mijn bezit heb. Het is gewoon een perfect donker kleurtje en dat zegt een nagellakaddict, die niet zo dol is op blauwe lakjes.
Blauwe lakjes heb ik ook niet veel in mijn nagellakrek zitten, daarom kocht ik juist op de beurs en tijdens Enchantra, andere kleuren lakken. Ik barst van de roze, paarse en koraalkleurig/oranje lakken. Soms is het tijd voor een andere kleur en kom je tot de ontdekking dat het ook een leuke kleur is.

Het enige nadeel is dat deze nagellak voor een lak van China Glaze, vrij snel chipt. Na één dag had ik al chips aan de boven- en zijkant van mij nagels. Ik had ook een keer geen topcoat gebruikt, maar dat doe ik wel eens vaker niet. Ik heb dit nog nooit ervaren met een lakje van China Glaze.
Zijn jullie blauwe lakjes fan? Ik ben in ieder geval om! Het is leuk als je eens andere kleuren probeert!

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights