woensdag 2 november 2011

postheadericon Freeman Facial Creamy Scrub in Apricot

Ik heb vandaag een review over een gezichtscrub, die ik al langere tijd in mijn bezit heb. Ik heb hem niet meteen gereviewd, maar ik wilde hem eerst uitvoering testen. Ik scrub namelijk mijn gezicht niet heel erg vaak, eigenlijk als ik eerlijk ben veel te weinig. Ik gun mijzelf, wat natuurlijk heel dom is, vaak geen tijd voor een lekkere scrub. Benieuwd of deze scrub mij is bevallen?

Er komt allereerst als je de tube opendoet een heerlijke zoete, abrikozen geur je tegemoet. Heerlijk een zoete fruitgeur. Daar moet je denk ik wel van houden, want als je niet van fruitige geurtjes houdt, dan kan je deze beter meteen overslaan. De substantie van de scrub is vrij dik, met wat grove korrels en wat fijnere korrels.
Als je de klodder die ik op mijn arm heb gesmeerd, uitsmeert dan krijg je dit effect. Een massa vol met kleine en grovere scrubdelen. Ik vind de scrub heerlijk aanvoelen op mijn gezicht. Ik heb wel eens een facialscrub gehad die pijn deed doordat de korrels die er in zaten, veels te grove waren voor de gevoelige huid van je gezicht. Bij deze scrub van Freeman had ik daar totaal geen last van. De huid van mijn gezicht werd goed gescrubt, de scrub rook ook nog eens heerlijk en de scrub voelde goed aan op mijn huid. Allemaal win win situaties voor mij en deze scrub is echt ideaal.

De prijs van deze scrub ligt ongeveer tussen de 3.50 en de 5.00, wat ik heb kunnen vinden door wat research via het internet. Ik ben deze scrub namelijk vaker tegen gekomen, voor een verschillende prijs. Ik wilde dat ik een exacte prijs kon geven aan jullie, maar dat verschilt dus. Tijdens mij research kwam ik dus tegen dat de Boozyshop ook de producten van Freeman verkoopt, alleen toevallig niet deze facial scrub in abricot, maar wel in vele andere geuren.

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights