dinsdag 1 november 2011

postheadericon Favorieten van Oktober '11

De maand Oktober is alweer voorbij. De maand dat ik op vakantie ging, die maand leek is nog zo ver weg. Ik weet nog goed dat ik de favorieten van September schreef. De maanden gaan zo snel, voor we het weten is het allemaal kerst en eten we gezellig samen en pakken cadeautjes uit. Op mijn vorige favorieten artikel, kreeg ik veel leuke reacties en vragen of ik dit vaker wilde doen. Natuurlijk wil ik dat graag doen. Ik vind het zelf leuk om te kijken wat ik deze maand het meest gebruikt heb, producten waar ik niet meer zonder kan.


November neemt alweer zijn intreden. November is de maand dat mijn lieve vriend jarig is, de maand van Sintermaarten en de maand dat  vaak de eerste sneeuwvlokken zich melden. November brengt meestel veel kou regen en wintersbuiten met zich mee. Als je de weerberichten mag geloven dan wordt het een ijskoude winter met temperaturen van -20. We zullen het zien..

De lang verwachte Limited Edition van Catrice kwam deze maand, om precies te zijn vorige week in de schappen te liggen bij de Kruidvat. Ik had er een jacht opgemaakt, de collectie bijna gestalkt. Nog nooit heb ik een winkel gebeld om te vragen of de collectie er al lag. Dat noem ik toch wel echt stalken. Ik heb niet één keer gebeld, maar nadat ik terug kwam vakantie, heb ik meerdere malen aan de telefoon gehangen. Toen ik maandag ging shoppen, werden de palettes net aangevuld in Amsterdam. Oh wat heb ik een mazzel gehad! Meestal is alles nét weg als ik kom, dus dit is ook wel eens leuk.

Ik vond het wel erg moeilijk om met het Sydney palettes ooglook te maken, want als je de oogschaduw blendt dan blijft er echt bijna geen kleur meer op je ogen zitten. Ik zit sowieso altijd te stoeien met de oogschaduws van Catrice. Het Berlijn palette werkt ook een stuk beter, maar toch moet je niet al teveel blenden.
Ik heb natuurlijk ook deze maand wat favoriete blushes. Zonder een blush kan ik niet, dus ik heb meestal wel een favoriete blush van het moment, of twee, die ik dan regelmatig afwissel met elkaar.
Tijdens de blogsale van Noelle van Insideoutbeauty nam ik de prachtige Cargo blush van haar over in Rome. De blush vind ik echt geweldig, maar de verpakking vind ik echt vreselijk lelijk en niets lijkt er op dat dit een blush is van een luxe merk, tot dat je hem swatched.
De prachtige, natuurlijke blush in Suede. Ik vind dit één van de mooiste blush allertijden, want deze blush is zo natuurlijk en past perfect bij een nude-look. Deze blush draag ik vaak naar mijn werk toe.
Swatches van de beide blushes.

 Ik heb deze maand twee lipproducten, die ik toevallig ook net nieuw heb deze maand. De eerste is één van de net gelanceerde Kate Moss By Rimmel lipsticks. Ik heb er inmiddels vier 01,03,05 &10) en ik vind ze alle vier echt heel erg fijn. Alleen de 03 is voor mij echt een perfecte nude lipstick, vandaar dat hij ook een favoriet is!

De andere, de paarsachtige kleur, is mijn nieuwe MAC lipstick. Namelijk in de kleur Plumpful. Ik was opzoek naar een 'herfstachtige' kleur voor op mijn lippen en ik kwam bij de MAC pro store in Amsterdam en deze kleur werd mij aangeraden. Ik vind hem echt prachtig!

Ik was opzoek naar een fijn setje, met een goede kleur, die natuurlijk overkomt op mijn wenkbrauwen. Ik had dit product al eerder in de winkel zien liggen en ik besloot hem uit te gaan testen.

Een lichte en een donkere kleur bruin zitten in het paletje. Aan de onderkant zit een schuifklep en daar zit een mini pincet in en een kwastje met een borsteltje er aan. Erg handig voor onderweg. In het palette zelf zit namelijk ook een spiegel. De lichte kleur is ideaal voor mijn wenkbrauwen, soms mix ik hem een beetje met de donkere kleur. Alleen maar de donkere kleur wordt iets de donker voor mijn wenkbrauwen in combinatie met mijn lichte haarkleur.
Al wekenlang wachtte ik op de producten van Aussie. Ik had zulke prettige reviews gelezen van de mensen die bij het Aussie Pers-event waren geweest. Gelukkig kwamen er al snel berichten dat het gewilde merk in oktober de verkrijgen is bij de Etos. Ik wilde zelf wel eens proberen, of de haarproducten echt zo geweldig waren als iedereen schreef. Mijn interesse was gewekt en zo nieuwsgierig als ik was, besloot ik de producten vorige wee, met de Etos tweede halve prijs actie mee te nemen.  

De geur was het eerst wat mijn opviel, vooral de sterke geur van het 3 minute masker. Een heerlijke, zoete bubblegum kwam mij tegemoed. De producten maken mijn haar heerlijk zacht en ik heb de producten voor pluizig haar, maakte zoals beloofd mijn haar ook minder pluizig. Deze haarproducten zijn geweldig, wat ben ik blij dat deze 'gewoon' bij de Etos te koop zijn. Als ik ga slapen dan ruik ik als mijn haar langs mijn gezicht wappert nog deze heerlijke geur.

Dit waren dan alweer mijn favorieten, hopelijk vonden jullie het weer leuk om te zien. Wat zijn jou favorieten van Oktober?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights