donderdag 3 november 2011

postheadericon Rusty, but sexy?

Eén van de nieuwe lakken van Catrice, toen in de zomer het schap werd veranderd, met nieuwe herfst-winterkleuren, is Rusty But Sexy. Niet alle herfstkleuren die door de schapveranderingen bij Catrice. Het waren voor mij niet echt vernieuwende kleuren, maar toch heb ik wat lakken aangeschaft, waar ik toch wel gewoon nieuwsgierig naar was. Eén van deze lakken is Rusty, but sexy. De oranje kleur, met een metallic finish

De kleur vind ik erg mooi, een niet standaard kleur oranje, met een aparte finish. Alleen ik vind het lakje erg vervelend lakken en ik kreeg het ook niet zonder luchtbellen er in. Dit heb ik niet snel met een lakje dus dat is wel echt een flink nadeel. Gelukkig droogt Rusty but sexy wel snel op.
Hebben jullie ook wel eens last van luchtbellen met het lakken van je nagels?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights