maandag 31 oktober 2011

postheadericon Halloween Nails

Vandaag 31 oktober is het de dag van Halloween. Ik vond het daarom wel tijd voor Halloween nails. Ik heb zelf echt geen niets met Halloween. Ik houd niet van griezelen, niet van alles waar schrikmomenten inzitten, al kan ik af en toe best een horror kijken, waar gewoon ook nog een goed verhaal inzit. Een film waar je 100 minuten alleen maar schrikt (lees Paranomal), dat is gewoon echt niets voor mij. 

 Ik ben natuurlijk wel naar de Halloween party van Enchantra geweest en dat vond ik ook erg grappig gedaan, maar daar zit niet zo hoog 'scarry-gehalte' bij. Gister ben ik toevallig naar Walibi Fright Night geweest en dat vond ik zelf al echt een wonder dat ik daar heen ben geweest. Ik ben namelijk een echte angsthaas en ik houd er echt totaal niet van. Ik schrik van ieder figuur wat er rond loopt in het park. Ik ben wel in één haunted house geweest, omdat de groep waar ik mee was er graag heen wilde. Ik wilde natuurlijk ook geen spelbreker zijn, maar ik heb wel echt doodsangsten uitgestaan en ben er echt heel hard doorheen gelopen. Ik vond het leuk om een keer het meegemaakt te hebben, maar één keer was ook weer genoeg voor mij.  Gelukkig kon in afsluiten in de Goliath, dat is toch meer mijn ding.
Ik mag dan wel niets met Halloween hebben, Halloweennagels horen er natuurlijk wel bij. Ik besloot om een keer eens iets uit de 'losse hand' te maken, in plaats van aan de slag te gaan met Konad. De nagellak die ik gebruikt heb is Rusty But Sexy van Catrice, waar later ook nog een aparte review overkomt. Voor de zwarte tips heb ik liqued leather gebruikt van China Glaze. Ik heb de tips aangebracht met een nailartkwastje. Dit is de eerste dat ik een nailart maakt uit losse hand, met behulp van een kwastje. Ik wilde ook nog witte spinnenwebben aanbrengen, maar die mislukte volledig, omdat ik geen hele dunne kwasten in huis heb. Ik vind dit geheel ook wel leuk voor Halloween geworden.

Vieren jullie Halloween?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights