maandag 17 oktober 2011

postheadericon Ultimate Romance

Vandaag twee mooie Essence lakjes voor jullie, uit de vernieuwde collectie. Beide lakjes vind ik erg mooi, dus ik dacht, waarom geen combinatie van beide lakjes? Ik vind het namelijk vreselijk als er alleen maar glitters op mijn nagels zitten, dus ik doe altijd een basis eronder. De basis die ik gebruikt heb is Ultimate Pink van Essence.



Ultimate Pink vind ik al een hele leuke, zomerse kleur. Het is ook een hele geschikt kleur als basiskleur voor een nailart. De lak is lekker fel, waardoor stempels goed zichtbaar zijn.

Ik vind het een top combinatie!

De lakjes van Essence kosten 1.29, wat echt geen geld is voor een lakje.

Ik vind het resultaat erg leuk geworden en zeker voor herhaling vatbaar! Wat vinden jullie ervan?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights