woensdag 19 oktober 2011

postheadericon Herfstnagels part. I

De herfst is alweer begonnen. De herfst begon heerlijk met zomerse temperaturen, maar toch kon het echte herfstweer natuurlijk niet achterblijven. De herfstachtige regenbuien zijn lange tijd weer niet van de weerkaart af geweest. Ik wilde een nail-art maken, geinspireerd door de herfst. Deze nailart heb ik alweer een tijd geleden gemaakt. Mijn nagels waren hier nog een stuk langer, dan de nail-art die jullie laatst zagen voorbij komen. Er waren wat nagels gebroken, waardoor ik de rest ook maar een stuk korter heb moeten vijlen. Anders is het natuurlijk geen gezicht.
Allereerst heb ik als basecoat de Herôme nagellakverharder gebruikt. Ik heb als basislak voor mijn nailart Entourage gebruikt van China Glaze. Dat is de lichtgroene lak die je op de foto ziet. Vervolgens heb ik gesponsd met Yes Sir! van Catrice. Ik heb met een Hplate, die ik ooit besteld heb op Ebay, een  full naildesign met bladeren op mijn nagels gestempeld. Om in de herfstkleuren te blijven, heb ik met een gele Konad lak gestempeld.
Wat vinden jullie van mijn herfstnagels? Zijn jullie nagels al in de herfst-sferen?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights