donderdag 20 oktober 2011

postheadericon Sleek Palette - Sunset Swatches

In mijn shoplog van Enchantra konden jullie zien, dat ik zevende palette van Sleek heb aangeschaft. Ja ZEVEN palettes van Sleek. Ik vind Sleek palettes erg fijn werken, de pigmentatie is top, de kleuren in het palette zijn goed op elkaar afgestemd.  Original en Sunset stonden allebei nog op mijn wishlist. Ik heb het showmodel van beide palettes, een paar keer open en dicht gedaan, om te kijken, welke ik nou echt het allermooiste vond. Ik wist niet dat Sunset zo prachtig was. Wat een mooie, bijzondere kleuren zitten daar in.


 De kleuren hebben geen namen, dat vind ik wel erg jammer.
 Ik vind behalve de zwarte, alle andere kleuren echt prachtig.
Ik vind alle kleuren uit deze rij echt prachtig. De blauwe vind ik alleen niet echt tussen deze kleurencombinaties thuishoren, maar wel weer bij de naam van het palette, Sunset.
De swatches. Wat een top pigmentatie, zoals we van Sleek gewend zijn. Alleen de matte zwarte, vind ik niet heel erg goed gepigmenteerd. Mijn camera had ook erg veel moeite om deze op de foto te krijgen. De onderste rij kleuren vind ik geweldig en deze kleuren zal ik dan ook vaak gebruiken. Dit palette is weer erg veelzijdig, je kan er een lichte look mee maken, maar ook een mooie smokey eye.

Ik ben zo blij met mijn aankoop. Ik heb zelfs spijt dat ik hem niet veel en veel eerder heb aangeschaft. Wat een prachtige kleuren zeg. Vanmiddag 15:00 u komen er twee looks online met dit palette!

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights