donderdag 20 oktober 2011

postheadericon Looks met Sleek Sunset

Nadat ik jullie de swatches heb laten zien, kon er een look natuurlijk niet uitblijven. Ik heb twee looks gemaakt met het mooie Sleek Sunset palette. De eerste heb ik gemaakt met de meest natuurlijke tinten uit het palette. De beige - bruin en goudtinten.

De tweede look heb ik gemaakt met de wat heftigere tinten in het palette. Ik was erg benieuwd hoe de rode tinten bij mijn ogen staan. 


 Wat vinden jullie van mijn looks? Is er een favoriet bij?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights