zaterdag 29 oktober 2011

postheadericon New shoes.

Hakken, ik begin ze ondanks mijn lengte, steeds meer te waarderen. Vroeger maakte ik mij altijd erg druk om, wat mensen van mijn vonden, omdat ik ondanks mijn lengte (1.81) op hakken loop. Ik vind het zelf wel mooi staan, dus ik ben nu erg eigenwijs en het interesseert mij niet meer zoveel wat mensen te zeggen hebben. Wel wil ik niet langer dan mijn vriend zijn, dus als ik een nieuw paar willen hebben, dan 'meet' ik het eerst even of ik niet boven mijn vriend uitkom. Ik vind de sleehakken een ideale uitvinding, want op deze hakken kan ik wel lopen. Op de dingen stiletto's, ga ik erg zwikken met mijn enkels. Dat kan nooit een hele avond goed gaan, ben bang om dan nog eens mijn enkels te breken. Wat vinden jullie van deze schoenen?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights