zaterdag 29 oktober 2011

postheadericon Sugarpill Loose Eyeshadow - Lumi

Tijdens mijn bezoek aan de Halloweenparty van Enchantra, kocht ik deze Sugarpill Loose Eyeshadow. Ik liet hem tijdens mijn fotoverslag van mijn aankopen al zien. Ik had de Sugarpill Loose en Pressed Eyeschadows al vaker gezien in de webshop van o.a Enchantra, maar ik vond ze toch wat aan de te dure kant. Daarom had ik nog geen producten van Sugarpill. Ben ik tevreden over mijn eerste Sugarpill Product?

SugarPill Cosmetics is ontworpen door een ex-verkoopster van Kryolan, genaamd Amy. Geïnspireerd door de felle intense kleuren van dit theatermerk wilde ze ook voor de consument extreme kleuren ontwikkelen, die lang mooi bleven zitten en niet alledaags waren.
Deze pigmenten van Sugarpill zijn berucht om hun intense kleuren. Al deze pigmenten zijn dierproefvrij en sommige kleuren zijn geschikt voor veganisten. Deze pigmenten kunnen ook nat aangebracht worden voor nog intensere effecten. Bron: Enchantra.
Ik had al vaker wat Loose Eyeshadows in mijn digitale winkelmandje gegooid en vervolgens had ik ze er een paar keer uitgehaald en weer ingedaan.Waarom ik dat gedaan heb is omdat ik ze eigenlijk voor één loose eyeshadow aan de dure kant vind, namelijk 11.99€ per stuk. Toen ik op de party van Enchantra Lumi in mijn handen had moest ik er nog wel even over nadenken, maar aan de andere kant kwam mij meteen een beauty tegemoet. Een wit pigment met een prachtige groene gloed erover heen.
De groene gloed is prachtig te zien in het pigment.
Op de bovenstaande swatch heb ik Lumi geswatchd op een basic Paint Pot van M.A.C. Op de onderste swatcht heb ik lumi geswatchd op een bruine oogschaduwkleur. Het is erg lastig om een goede foto te maken waar ook het groene effect in het pigment goed tot zijn recht komt. Ik heb nog drie pigmenten besteld en dan ga ik snel een look maken met de pigmenten!
 
Sugarpill Loose Eyeshadows zijn onder andere te koop bij Enchantra.

Hebben jullie ervaring met de Loose Eyeshadows?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights