dinsdag 25 oktober 2011

postheadericon Nailart in Barokstyle

Ik heb te smaak weer te pakken hoor, nailarts maken. Vooral nailarts met stempels of decals vind ik leuk om te doen. De 'hulpmiddelen' heb ik ook wel nodig, want nailarts uit de hand, is niets voor mij. Ik heb geen vaste hand en de lijnen worden dan alles behalve recht. Ik heb daarom gekozen voor een Barok printje.

 Ik vind Barokprinten erg leuk en ik hoop later ook echt wat in van deze style te kunnen verwerken in mijn huis. Nu nog mijn vriend overhalen, want ik weet dat hij het echt niet mooi vindt. Deze nailart vind ik erg leuk geworden!
Ik heb mijn nagels gelakt met Re-Freshmint van China Glaze en vervolgens heb ik gradient nails gemaakt met  For Audrey en Bahamian Escape van China Glaze. De kleur overgaan van licht naar donker blauw is erg goed gelukt.
Ik heb gekozen om te stempelen met de SDP XL plate 6, deze plate is te koop bij de dashicabeautyshop. Je hebt al vaker plates voorbij zien komen van deze leuke shop.Ik heb gestempeld met Konad bruin, die ook op de foto te zien is.

Wat vinden jullie van deze nailart? Zijn Barokprintjes ook helemaal jouw ding?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights