maandag 24 oktober 2011

postheadericon Geshopt: Catrice Big City Life (LE)

Nog nooit heb ik zo uitgekeken naar een Limited Edition als deze. Ik baalde er stiekem een beetje van dat de palettes er nog niet waren voordat ik op vakantie ging. Ik dacht namelijk dat ze vorige week al in de schappen moesten liggen, maar dat bleek dus pas deze week te zijn. Vandaag ging ik even in Amsterdam kijken of ze er al waren en de eerste beste Kruidvat was ze aan het uitpakken. Mijn hart maakte een sprongetje en ik besloot er meteen twee mee te nemen.

Ik kocht de palettes van Berlijn en Sydney. Dit waren de palettes die mij toch het meest aanspraken van de vier. De verkoopster had de palettes alleen dichtgeplakt met plakband, waardoor er nu een plakbandstreep op de voorkant zit. Die krijg ik er natuurlijk niet meer van af, of ik beschadig het hele pallet. Dat is niet echt handig gedaan.

Berlijn


Sydney

De swatchen zijn gemaakt zonder oogschaduwbasis. Met oogschaduwbasis zijn de kleuren nog intenser.Ik moet eerlijk bekennen dat ik huiverig was voor de kwaliteit en de pigmentatie. Nu ik heb zo geswatcht heb vind ik de pigmentatie goed. De oogschaduw is van zachte kwaliteit, wat heerlijk aanvoelt.Ik ben tevreden met mijn twee palettes! Berlijn vind ik wel iets beter gepigmenteerd. Het zijn ook meer mijn kleuren dan Sydney.


De swatch van Londen is niet helemaal goed gelukt, want het werd al te donker buiten. Het lakje is niet super dekkend. Ik draag op de foto drie lagen Londen.
De prijs van de palettes is €6.99 en de prijs van de lakjes 2.49€. Op het moment loopt er Kruidvat actie voor 35% op diverse make up.

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights