woensdag 26 oktober 2011

postheadericon Heerlijke warme fashion


Fijne herfst-wintertruien, fijne warme items die lekker zitten. Die lekker aanvoelen en vooral belangrijk wat mij warm houdt tijdens de koude dagen die er aankomen. Ik heb wat warme items geselecteerd die ik graag zou willen hebben. Ik ben een echte kou-kleum, dus ik ben iemand die al snel een warme trui en lekkere warme schoenen uit de kast trekken. Vooral nu ik net terug ben van Turkije, had ik erg veel last van de overgang van het lekkere warme land, naar de 0 graden waar ik terecht kwam de nacht dat ik terugkwam. Ik heb meteen mijn wintertrui en mijn uggs uit de kast getrokken. Ik ben inmiddels wel weer aan het koude weer gewend. Ik heb wel meteen alles van zolder gehaald en mijn herfst-winterkleding opgezocht. Mijn kast is te klein om al mijn kleding er in te laten zitten. Ik heb een inbouwkast, die erg onlogisch is ingedeeld, waardoor ik niet veel spullen uitkwam. Daarom wissel ik mijn kleding per seizoen om.

De gezelligheid die de kou met zich mee brengt, de kaarsen, de warme chocomelk, het heerlijk aankruipen tegen mijn vriend, lekker filmpjes kijken, sneeuw (vooral als ik niet naar buiten moet) kan ik echt van genieten. Mijn sjaal hangt voortdurend om mij nek heen. Ik ga nergens heen zonder mijn sjaal heen.

Wat draag jij graag in de winter?
De volgende producten zijn te verkrijgen bij de H&M. Coltrui 29.95€ // Mouwloosvest 24.95€ //
Schoenen 39.95€

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights