vrijdag 21 oktober 2011

postheadericon Mijn vijf favoriete oogschaduwpalettes.

De palettes behandeld ik in willekleurige volgorde. Dit zijn de palettes die op het moment favoriet zijn van mij. Dit kan binnen een paar weken natuurlijk weer compleet anders zijn.

1. Sleek Avoir la peche
2. Sleek Sunset
3. Too Faced Romantic Eye
4. Too Faced Naturel Eye
5. Sephora palette

 Sleek - Avoir la peche Limited Edition

Dit palette met prachtige oranje en bruin tinten is mij op het lijf geschreven. Ik ben zoals jullie weten de laatste tijd gek op oranje.
Mijn nieuwe aanwinst, Sleek Sunset. Gelijk toen ik het palette in mijn hand kreeg was ik opslag verliefd. Prachtige kleuren, die perfect met elkaar te combineren zijn. Dit palette gaat vanaf nu vaak gebruikt worden.
 Romantic Eye palette van Too Faced. Prachtig palette om wat donkere ooglooks te maken.
Naturel eye palette vind ik echt prachtig, vanwege de vele kanten waarmee je op kan met dit palette. Ik ben gek op natuurlijke tinten zoals bruintinten.


Sephora palette, die heb ik een keer gewonnen op Beautyscene. Het palette is erg fijn en vooral de bruine kleuren en de onderste blushes zijn mijn kleuren.

Dit waren op het moment mijn vijf favoriete palettes. Welke paletten zijn er op dit moment bij jullie favoriet?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights