zaterdag 22 oktober 2011

postheadericon Mijn Sleek Blushes..

Mijn Sleek-blushes op het moment. Ik ben fan van de Sleek blushes. Ik vind het hele fijne blushes, waardoor de teller dus nu al op drie staat. Rose gold, Pan tao (Avoir la peche) en Suede(Nude collectie). De eerste blush die ik had was de favoriete, beroemde Rose Gold. Ik was erg verrast dat de blush zo klein is, want door de swatch foto's die ik ooit had gezien, had ik gedacht dat de blushes een stuk groter zijn. Ik lees vaker dat mensen zich hierop ver kijken.

Ik vind de swatches zelf erg mooi. Ik vind wel de Pan Tao erg poederig waardoor ik hem soms wel wat lastig aan te brengen vind, toch vind ik de oranje blush in de zomer erg mooi. Rose gold is mijn ultieme favoriet, omdat ik dol ben op iets met gouden shimmers er in. De Suede blush vind ik prachtig omdat het een mooie bruine, natuurlijke tint is bij neutrale looks.

Pluspunten:
  • Gepigmenteerde blushes
  • Budget blushes
  • Verschillende kleuren blushes te bestellen
  • Regelmatig limited editions 

Minpunten:
  • Alleen online te bestellen
  • Sommige blushes zijn poederig
  • Sommige blushes zijn te gepigmenteerd voor mensen met lichte huidjes zoals mijn huid.

Welke Sleek blushes hebben jullie in jullie bezit? Hebben jullie een favoriet?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights