maandag 3 oktober 2011

postheadericon FOTD - Bright lips


Vandaag eens een keer iets anders dan een outfit of the day, namelijk een face of the day. Ik vond het ook wel eens leuk om een close up van mijn gezicht te laten zien. Ik heb een natuurlijke look aangebracht, omdat het erg warm buiten was. Ik had ook een keer geen zin om oogschaduw op te doen, dus het werd alleen mascara en oogpotlood op mijn ogen. Ik heb soms ook geen zin om mijn compleet op te maken en dit is dan dus mijn 'snelle look'. Ik wissel vaak de kleur van mijn lippen af en vandaag had ik zin in fel gekleurde lippen.


Welke producten heb ik gebruikt?
  • Nivea gezichtscrème SPF 6
  • Catrice - Prime and Fine
  • Catrice - Photofinish Foundation in 020
  • MAC - Mineralize Skinfinish naturel in medium
  • Catrice - Wenkbrauwpotlood in 020
  • Sephora Blush Me Trio in Brun 12
  • Maybelline - One by one mascara
  • Sephora oogpotlood
  • Stargazer lipgloss in pink
Hoe vinden jullie mijn felgekleurde roze lippen? 

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights