vrijdag 7 oktober 2011

postheadericon Autumn eyes part 1.




Het herfstweer is gister losgebarsten. Pitte regenbuien, gecombineerd met stevige windhozen raasde in het rond. De zomerkleding kan definitief nu de kast in en ik heb al mijn warme kleding alweer tevoorschijn gehaald. Het komende half jaar zijn mijn 3 paar Uggs weer mijn beste vrienden. Vandaag heb ik voor jullie een paar close ups van mijn oogschaduw die ik van de week droeg naar mijn werk. Ik besloot om een look te maken die past bij het onstuimig weer wat ik zag toen ik wakker werd. Als het zo onstuimig en donker buiten is, vind ik het altijd extra lastig om op te staan. De herfst is geen favoriet seizoen van mij, want ik heb een gruwelijke hekel aan wind en regen en laat staan allebei. Ik heb liever dat het -10 is, dan dat vieze, natte weer van afgelopen dagen. Het enige leuke aan de herfst vind ik de prachtige kleuren van de bomen buiten. Ik vind het ook heerlijk om lekker in het bos te wandelen, mits het droog is natuurlijk. Vooral was het herfstweer een echte tegenvaller, na de luxe van de dagen in het weekend.Ik heb een look gemaakt met een prachtige, paarse oogschaduw die ik van mijn schoonmoeder heb gekregen.  

Ik heb een look gemaakt met de beide kleuren uit het Sephora Palette, wat ook alt te zien was in mijn favorieten van September. Ik heb de look afgemaakt met mijn gekregen oogschaduw van Laura Mercier in de kleur Lapis.
Lapis is een prachtige paarse kleur. Ik gebruik zelf eerlijk gezegd niet snel andere kleuren dan bruin in mijn dagelijkse looks. Ik experimenteer wel eens met wat kleuren in het weekend, maar door de weeks wil ik het liefst wel natuurlijke tinten dragen, ook vanwege mijn werk. Paars is voor mij dan al wat heftiger en ik heb het voorzichtig in mijn crease, naast de twee bruintinten aangebracht.De kleur komt door de bruine basiskleur op mijn ogen ook over als een donker bruine kleur, maar als je goed kijkt zie je er wat paars in terug.




Op mijn lippen draag ik MAC - Shy girl

Een face of the day foto, om te zien hoe de look mij staat. Zelf heb ik altijd het idee, dat ik er erg moe uitzie, als ik wat donkere kleuren draag, dan anders. Hebben jullie het idee ook, of vinden jullie dat deze look mij goed staat?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights