zaterdag 8 oktober 2011

postheadericon Blue & white nailart

Deze week kreeg ik nieuwe, prachtige imageplates binnen van Shirley van de prachtige, pas vernieuwde webshop Dashicabeautyshop. Deze moest ik natuurlijk even testen. Ik heb al een lange tijd geen nailarts meer gemaakt, vanwege het tijdgebrek. Ik vind nailarts maken juist erg leuk, maar je moet er wel even de tijd voor nemen.
Ik heb als eerste mijn nagels gelakt met Up in the air van Catrice. Vervolgens heb ik gesponsd met nog 3 andere lakken van Catrice (Blue cara  ciao, am I blue or green en blues brother vol. II) Vervolgens heb ik met de Dashica SDP XL plate 6  gestempeld en dit is het resultaat geworden. Ik vind zelf dat ik maar weer wat meer moet oefenen om mooie nailarts te maken. Ik vind deze wel geslaagd qua kleuren, maar de afwerking kan wat netter, had toen ik de foto's ook maakte erg last van velletjes rondom mijn nagelriemen.

Wat vinden jullie van deze nailart?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights