vrijdag 7 oktober 2011

postheadericon Mijn favoriete artiest van de week: Demi Lovato

Muziek is één van de dingen die ik heel erg belangrijk vind in mijn leven. Iedere dag speur ik het internet af, voornamelijk Amerikaanse sites, omdat ik de R&B/hiphop scene gewoon helemaal mijn smaak is, met uitzondering als bijvoorbeeld Adele. Vorige week viel mijn oog op een album van Demi Lovato, die nieuw binnenkwam op nummer 1 in de Amerikaanse Billboard. Dat vind ik altijd erg interessant. Ik ben meteen even gaan googlen, nadat ik haar muziek had geluisterd op youtube. Ik was erg verrast, dus ik heb meteen haar hele album Unbroken geluisterd. Ze heeft op haar jonge leeftijd (19) al een interessant levensloop met ups en downs, klik voor haar hele biografie op deze link van wikipedia.

Ik heb een paar nummers voor jullie geselecteerd en ik ben erg benieuwd wat jullie van haar muziek vinden.

Lightweight

Unbroken

Skyscraper

Dit zijn één van mijn favorieten van de jonge, maar talentvolle Demi. Hebben jullie haar al ontdekt?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights