zondag 14 augustus 2011

postheadericon What's in my bag?

Ik wil jullie vandaag de inhoud van mijn tas op dit moment laten zien. Ik heb onwijs veel tassen en ik wissel ook regelmatig van tas. Ik leeg dan mijn inhoud, van de ene tas in de ander. Vaak als ik een nieuwe tas heb gekocht, dan leef ik bijna met die tas en dan wissel ik vaak weer in voor een nieuwer exemplaar. Ik droom ook echt van een Louis Vuitton. Als ik door de PC loop, kan ik daar even blijven staan kwijlen. Helaas zijn deze tassen ver boven mijn budget.

Benieuwd naar de inhoud van mijn tas?


Dit is de inhoud die ik meeneem op een dagelijkse dag. Ik vind het zelf nog al meevallen, omdat het ook een aantal dingen zijn die ik echt nodig heb.
- Mijn portemonnee: Mijn portemonnee van River Island. Ik vind mijn portemonnee echt geweldig, geen andere portemonnee kan er voor mijn gevoel aantippen. Ik heb al jarenlang de meest exclusieve, portemonnees en ik doe er meestal twee jaar mee. Ik ben dol op de portemonnees van River Island en van Friis and Company. Ik houd van onwijs luxe portemonnees dus en een 'goedkope' portemonnee vind ik gewoon helemaal niets. Ik hecht gewoon erg veel waarde aan een portemonnee.
- Mijn brillenkoker, met mijn lenzenbakje er in: Ik ben een lenzendrager. Ik heb echt onwijs slecht ogen, -3.25 en -4.25 voor de mensen die het iets zegt. Ik zie dus niet veel zonder bril of lenzen. Soms irriteren mijn lenzen mij wel eens en dan zet ik gewoon mijn bril op. Ik vind namelijk niets erger dan lenzen die irriteren. Daarnaast zie je ook mijn lenzenvloeistof.
- Deodorant: Ik kan echt niet het huis verlaten zonder deo in mijn tas te stoppen. Ik vind het vreselijk als ik niet even wat deo kan bijspuiten op de momenten dat ik het wil. Het is zo erg dat als ik het perongeluk op mijn bureau heb gezet en het dus vergeten ben mee te nemen, dat ik echt een nieuwe koop bij de drogist.

De inhoud van mijn make up tasje. Mijn make up tasje komt trouwens van het merk Too Faced en ik heb het ooit een keer bij de Sephora aangeschaft. In mijn toilettasje zitten ook nog een paar spullen waar ik niet zonder kan.
- Spiegel
- Rosebud Salve: Ik kan net als zonder deo ook niet zonder lippebalsem. Ik heb snel last van droge lippen, dus die vet ik regelmatig in met mijn Rosebud.
- Een vijl: Ik haat hakkeltjes, of scheurtjes en vooral in mijn werk (kinderopvang) is het verstandig om het meteen weg te vijlen, voordat ik daar een kind onbewust pijn mee doe.
- Een lippenstift: Op het moment heb ik mijn MAC - Chatterbox mee.
- Een blush of een cheek powder: Op het moment heb ik mijn MAC - Rose Quartz mee.

Wat vinden jullie van mijn inhoud van mijn tas? Vinden jullie het te overdreven?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights