zaterdag 13 augustus 2011

postheadericon Winactie: Win een uilenketting

Een tijdje geleden bestelde ik deze ketting bij een Ebay verkoper voor mijzelf en had ik er ook nog eentje extra besteld, om weg te geven bij een winactie. Ik vind uilen erg leuk in sieraden en ik ben ook gek op lange kettingen, zoals jullie misschien wel eens voorbij hebben zien komen in mijn looks. Hoe kan je kans maken op deze super leuke ketting? Je hoeft er niets ingewikkelds voor te doen. en met

De winactie loopt van 13 augustus tot 31 augustus.

1. Je moet een volger zijn via bloglovin' en GFC
2  Je moet een reactie achterlaten op dit artikel, dat je mee doet.

Extra Entry's
1. Like dit artikel op bloglovin'
2. Tweet: Ik maak kans op een uilenketting op http://divaofgeneva.blogspot.com/ en volg @kellss88

Simpel toch! Meiden succes!

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights